Tjänster
Vi vill betjäna våra kunder bra och ansvarsfullt. Under årens lopp har vi utvecklat flertalet, mångsidiga arbetshanteringsverktyg tillsammans med olika branscher, vilket betyder att alla funktioner är användarvänliga och formade efter kundbehovet. Deras syfte är att påskynda och underlätta pappersarbetet samt minska den egna arbetsbördan.
Projekthantering
Projekthantering
Hantera projekten lätt och behändigt. Lägg upp nya arbeten, redigera gamla eller granska uppgifter med endast några klick. Funktionen innehåller alla de vanligaste projektverktygen.
Arbetstidsfunktioner
Arbetstidsfunktioner
Genomför in- och utskrivningar till arbetet, planera arbetspass, lägg in semestrar och sjukledigheter. Det är även möjligt att uppfölja flextider och genomförda arbetstimmar.
Utrustningshantering
Utrustningshantering
Med denna funktion är det möjligt att hantera företagets fordon och verktyg. Håll koll på mängder och platsinformation, samt spåra flyttningar mellan lager.
Rapporter
Rapporter
Skriv ut omfattande rapporter från så gott som varje funktion. Nya rapportmöjligheter kan tilläggas enligt kundens önskemål. Rapportering sker lätt och behändigt.
Materialhantering
Materialhantering
Flytta material mellan lager och håll koll på mängder och platsdata.
Resurshantering
Resurshantering
Verktyget för projektrelaterad resursering underlättar arbetsledningens planering av projekt och uppgifter under de kommande veckorna. Planerade Att göra-uppgifter syns i personalens arbetslistor i mobilens Waremann arbetskort.